راه اندازی واحد پوره سازی

تولیدات عیرنفتی و اهمیت آن در بازار های داخلی – خارجی ، گروه سرمایه گذاری راهبرد را بر آن داشته است تا در خصوص سرمایه گذاری در زمینه های غذایی – کشاورزی و صنعتی مطالعات جامع و بین المللی داشته باشد . در این خصوص پس از بررسی ها و تحقیقات لازم در خصوص برخی میوه های تابستانی و پائیزی در استان آذربایجان غربی ، و اسیب شناسی در خصوص متضرر شدن کشاورزان و عدم بهره مندی از محصولات به دلایل متعدد از جمله عدم آگاهی به فناوریهای موجود و همچنین عدم اطلاع از گستره بزرگ صنایع تبدیلی ، درصد بیشتری از محصول خود را به دلالان فروخته و یا مبادرت به دور ریختن محصولات خود میکنند .

کارشناسان ما پس از تکمیل پروسه مطالعاتی خود و تشریح در جلسه هیئت مدیره ، تصمیم به ایجاد واحد پوره گیری از میوه هاو صیفیجات در استان اذربایجان غربی را به تصویب رساندند . این واحد پوره گیری که مانع از دور ریز محصولات کشاورزی می شود ، فعالیت تولیدی خود را در زمینه های تولید فله ای و اسپتیک با بریکس های متفاوت آغاز کرده و در خانواده تامین کنندگان مواد اولیه کارخانجات مواد غذایی قرار گرفت .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی و تولید و همچنین بازار این محصولات چرمصرف می توانید با مدیریت و کارشناسان فروش در ارتباط باشید .